Autori de fraze celebre


1. Sunt înconjurat de animale. (Noe)

2. Viaţa este în continuă mişcare. (Parkinson)


3. Nu e nimic aşa de important ca să nu pot uita. (Alzheimer)


4. Viaţa mea e plină de aspiratii. (un astmatic)


5. Eu am început rozându-mi unghiile. (Venus din Milo)

6. Niciodată n-am studiat drept. (Cocoşatul de Notre Dame)

7. Cred în reîncarnare. (unghia)


8. Îmi place umanitatea. (un canibal)


9. Eşti singura femeie din viaţa mea. (Adam)


10. Mai bine să dai decât să primeşti. (un boxer)

Categorii: Maxime, Vorbe de duh | Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „Autori de fraze celebre

  1. Multumesc pentru ping – ala cu nr 9. oare!?

Lasă un comentariu

Creează gratuit un site web sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.