Axiomele Secolului XXI

Trăim într-o societate în care pizza ajunge mai repede decât poliția. Încercați!

Poartă-te frumos cu copiii tai. Ei iți vor alege azilul.

Împrumută bani de la un pesimist. Nu se așteaptă să î-i dai înapoi.

Moartea este ereditară.

Nu fi de neînlocuit. Dacă nu poți fi înlocuit, atunci nu o să fii niciodată promovat.

Ai observat vreodată cât de repede merge Windows-ul? Nici noi…

Experiența este ceva ce obții abia atunci când nu mai ai nevoie de ea.

Puține femei își dezvăluie vârsta reală. Puțini bărbați se comportă adecvat vârstei reale.

Prietenii vin și pleacă. Dușmanii se acumulează.

Dă-i unui om pește și va mânca o zi. Învață-l să pescuiască și va sta toată ziua în barcă cu sticla de bere în mână.

Cel ce râde la urmă, este mai încet la minte.

Nu sunt vegetarian pentru că iubesc animalele. Sunt vegetarian pentru că urăsc plantele.

Mi-am făcut un test de inteligență și rezultatele au fost negative.

Înainte eram mereu indecis. Acum nu mai sunt așa sigur.

Dacă ai impresia că nu îi pasă nimănui dacă mai trăiești, încearcă să nu plătești câteva rate la bancă.

Multitasking înseamnă să faci mai multe lucruri prost în același timp!

Puritanism: teama că cineva, undeva, s-ar putea să fie fericit.

Unii beau din fântâna cunoașterii. Alții fac gargară.

Cel mai scurt drum dintre două puncte este mereu în construcție.

Există trei tipuri de oameni: cei care pot să numere și cei care nu pot.

Dacă furi idei de la o persoană, se numește plagiat. Dacă furi idei de la mai multe persoane se numește cercetare.

De ce abreviere este un cuvânt atât de lung?

M-am rugat la Dumnezeu să îmi dea o bicicletă, dar am aflat că Dumnezeu nu iți pune în traistă. Așa că am furat o bicicletă și m-am rugat pentru iertare.

Niciodată să nu iei un laxativ și un somnifer în aceeași seară.

Un barbat îndrăgostit nu este complet până nu se însoară. După aia e terminat.

Un nou studiu guvernamental finanțat prin fonduri europene și desfășurat pe o perioadă de 10 ani a concluzionat că trei sferturi din populația României înseamnă 75% din populație.

Intenționez să trăiesc veșnic. Până acum sunt în grafic.

Psihiatrul mi-a zis că sunt nebun. I-am zis că am nevoie și de o a doua opinie. Mi-a zis că sunt și urât.

Toate generalizările sunt false… inclusiv aceasta.

Categorii: Axiome, Banc, Vorbe de duh | Etichete: , , , , | 1 comentariu

Navigare în articol

Un gând despre „Axiomele Secolului XXI

  1. Pingback: Miercurea de ras amanata joia. Aforisme « Cati Lupaşcu. În oraşul de cuvinte

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

